Insta maj

Tadaaam, nadeszła wielkopomna chwila – coś, przed czym tak bardzo się wzbraniałam, materializuje się na blogu. Zaklinałam się, że jakie insta, że nigdy, never, w żadnym wypadku. Tymczasem niepostrzeżenie wciągnęłam się w instagramowanie, niektóre zdjęcia uważam za całkiem niezłe (jak na robione tosterem) i nie chciałabym, żeby utonęły w instamorzu, więc przekonałam się do insta-podsumowań na blogu. Widać zdecydowaną dominację motywu morskiego, a jako rodowita Gdańszczanka jestem z tego dumna, o. Oprócz morza, które nigdy się nie znudzi, znalazł się też las jeden i drugi oraz kaszubskie widoki. Pomiędzy – kilka pstryków ze Starego Miasta. Nie narzekam.

Początek maja, szalony rajd motorówką po Zatoce Gdańskiej i takie groźne niebo.
insta9

Sopockie molo i zachody słońca w Brzeźnie.
insta11

Zatoka z molo w Brzeźnie i skrawki Starego Miasta.
insta15

Obłędna plaża na Górkach Zachodnich. Cisza, ja i czas, chciałoby się rzec. Miejsce idealne na ucieczkę przed nalotem sezonowych turystów.
insta12
insta13

Piękne Kaszuby i godna reprezentacja owiec, a w prawym dolnym rogu mgła wieczorna nad kanałem, która mimo przeszywającego zimna ściągnęła nas z rowerów.
insta14

Lasy (Puszcza Słupska?), jezioro i najlepsze spacery. Dobry maj :)
insta10

2 uwagi do wpisu “Insta maj

Skomentuj

