Insta czerwiec

Insta czerwcowe z poślizgiem lekkim, bo choroba zrobiła mnie w bambuko – naiwnie myślałam, że na zwolnieniu nadrabia się życie, którego nie ma się w pracy, tymczasem na zwolnieniu, uwaga, choruje się. W praktyce wygląda to tak, że wszelkie próby wstania z łóżka kończą się teatralnym osunięciem na poduszki i jękiem „o rety, ja naprawdę nie mam siły”. Po kilkunastu próbach odpuściłam i w pełni oddałam się czynności chorowania. Przy trzydziestu ponad stopniach za oknem.

Tyle słowem wstępu, poniżej zlepki czerwcowe z tostera. Trochę się działo i nawet w świecie się bywało.

Najpierw jednak domowe podwórko, czyli morze, nasze morze. Moje morze.

insta27

A pote był kaszubing level pro. Pierwsze upały w tym roku, rowerowe przeczołganie po kaszubskich górkach i rezerwatach oraz zasłużona kąpiel w jeziorze – kwalifikowało się to na morsowanie bezapelacyjnie.

insta26

Morsik jak ta lala.

insta25

Przychodzi jednak taki moment, że trzeba pożegnać się ze swoim naturalnym środowiskiem wodno-morskim i wsiąść do samolotu. Nie odmówiłam, zakasałam rękawy, zadarłam kiecę i fruuu do Brukselki, tarzać się na podłodze, puszczać bańki oraz podcierać pupę mojemu ukochanemu chrześniakowi. Taka dobra ciocia ze mnie.

insta22

Mówiłam już, że uwielbiam latać? Mam lekką traumę wtórną po styczniowych turbulencjach, które lekko zniszczyły mnie psychicznie, ale jak widać doszłam do siebie i znów był fun z bycia nad chmurami.

insta19

Wiemy, z czym się kojarzy Bruksela. To teraz niespodzianka, lub nie – Bruksela bywa i taka:

insta23

Oraz taka (zdjęcie po lewej, bo po prawej przyplątały się jeszcze kaszubskie reminiscencje).

insta24

A kiedy ja siedziałam w Belgii, dostawałam takie pocztówki. Komunikacja w związku chwilowo na odległość. From Germany with love :-) Południe Niemiec robi wrażenie.

insta18

Monachium-Gdańsk i Bruksela-Gdańsk.

insta20

Na koniec trochę koloru i uśmiechu. Brukselskie kolory i colka z okazji Dnia Dziecka w drodze na wspomniane Kaszuby :-) Do następnego insta!

insta28

3 uwagi do wpisu “Insta czerwiec

  1. Uwielbiam kwadratowe zdjęcia, są dużo bardziej efektowne niż standardowe prostokąty :) Wyglądają wybornie pojedynczo, jak i w zbiorze, tak jak to zostało zrobione. Taki kwadratowy zbiór zdjęć z podróży świetnie wygląda na ścianie. Pamiątka idealna! A pstrykamy.pl drukuje prosto z instagrama… :)

  2. 1. Ale wyładniał Twój blog!
    2. Mieszkanie nad morzem musi być super. A jak nie nad morzem, to przynajmniej nad jakimś czystym jeziorem/zalewem/rzeką lub w górach. No blisko czegoś takiego fajnego w każdym razie. Mało odkrywcze, ale im dalej jestem od wawy, tym bardziej jest to wyraźne. Może trochę dlatego, że sama mam Wisłę, do której większość boi się gołą rękę włożyć i paskudny zalew, o pływaniu w którym nawet nie myślę. Znajoma mówiła, że na pewno po kilku tygodniach na miejscu przestałabym to doceniać, ale patrząc na Twojego bloga i insta mam co do tego wątpliwości.
    3. Ciekawostka: nie lubię latać. Lubię pociągi, nie uwielbiam podróży samochodowych i autokarowych, ale i tak wolę je od samolotów. Jedyny plus, to fakt, że samolotem najszybciej i czasem taniej niż pociągiem.
    4. Fajna ta Bruksela :D
    5. Kupiłam ostatnio rower, który nie jest dla Zuzi lat dziewięć i mam już listę miejsc, które muszę na nim zjeździć. Kaszuby dopisuję obowiązkowo. Wyglądają świetnie.
    6. Może już pisałam, ale to najwyżej jeszcze raz napiszę: lubię Twojego instagrama :)

    • dziękuję! jak dorosnę do własnej domeny/serwera/hostingu i innych strasznie brzmiących rzeczy, to będzie zupełnie ok ;-)
      zasadniczo mieszkanie nad morzem jest super. ciągnie mnie jeszcze, żeby pomieszkać blisko gór, w każdym razie koniecznie „w przyrodzie”. niedawno rozważałam przeprowadzkę do Warszawy ze względów „zawodowych” ale… odpuściłam. nie mogłabym mieszkać w Waw na stałe :) ja nie doceniałam Trójmiasta kiedyś, ale po kilku latach studiowania za granicą trochę mi się zmieniło :D
      rower jest the best, ja się czaję na nowy, a teraz w najbliższy weekend śmigam znowu rowerować na Kaszubach, wezmę chyba aparat ;)
      dzięki dzięki raz jeszcze!

Skomentuj

